Thursday, July 30, 2009

好心沒好報!

今天檔值遲到,

感覺好冤枉

無端端被負上根本不屬於我的罪名。

因爲我可說是我去學校從來都沒有遲到過,如果不包含學校的巴士司機遲到。

我可沒誇張,不信,可查看我的資料!

這都是因爲有一輛摩哆擋住了我,車主很理直氣壯的把摩哆靠在本人的摩哆,又不放side stand.

簡直是太放肆了!

如果我是個沒良心的傢伙,我早就把他的摩哆推倒在地上,不管三七二十一,走人!

這証明了我是個有血,有肉,有心,沒菜的一個好人吧!哈哈!

yesterday,our MUET teacher ask us to compose a song within 10 minutes.
we need to compose the lyrics and the melody.

This is the song i made in the limited time!

Love
What is Love
Just lend me your ears
Let us sing along song with the love song
its my way to do it
and u will know what my heart feels

Boy i love your style
love your smile
wish that you could be
only mine
be only mine
FASHO.

i took some lyrics from my favourite singers.
sing along song & love song from Khalil Fong
and Number 1 from BIGBANG.
the feeling of the song not bad huh!

No comments:

Post a Comment